sâmbătă, 16 februarie 2008

'MEDIOCRU'

Marius Iordache a criticat transferurile din iarna, iar Narcis Raducan asteapta întelegere din partea clubului nemtean.

Pus pe lista de transferuri, Marius Iordache s-a plâns de faptul ca Ceahlaul a cerut sume prea mari pentru a putea fi achizitionat de o alta echipa.

“Stiu ca au fost câteva oferte pentru mine. Nu stiu daca au ajuns si la conducerea clubului. Tinând cont de sumele care s-au cerut pe noi, nu avea cum sa se întâmple asa ceva. Nu vreau sa supar pe nimeni, dar fiecare echipa s-a întarit, numai la Ceahlaul nu s-au facut achizitii foarte valoroase”, a spus Marius Iordache. Acesta nu întelege de ce a fost trecut pe lista neagra, pentru ca, atât cât a evoluat, Ceahlaul a avut rezultate pozitive”. “Eu am jucat si în tur si s-au facut 20 de puncte cu mine sau fara mine pe teren. Important este ca echipa sa se salveze de la retrogradare, dar nu cred ca în aceste conditii va avea o soarta buna în retur. Eu zic ca nu am spus înca ultimul cuvânt si astept ca toti cei din conducere sa ma înteleaga si sa-mi dea voie sa plec liber, asa cum am venit la Piatra-Neamt”.

Deocamdata, Narcis Raducan are rabdare

Aflat si el pe lista neagra, Narcis Raducan nu este de aceeasi parere cu Iordache, spunând ca nu poarta nimanui ranchiuna de la clubul Ceahlaul si spera ca formatia antrenata de Viorel Hizo sa evite retrogradarea. “Ne antrenam separat, cu echipa a doua. Dupa cum stiti, am încercat variante diverse, inclusiv sa plecam, sa nu ne mai încurcam unii pe altii. Chiar gasisem ceva bun pentru mine, dar nu si întelegere la club. Pentru mine, asta înseamna ca înca sunt dorit la Ceahlaul. Nu îmi ramâne altceva de facut decât sa ma antrenez cu echipa a doua. Eu îmi astept rândul. Am învatat de-a lungul carierei sa am rabdare si presimt ca ne vom împrieteni din nou”, a declarat Narcis Raducan.

Nu vreau sa supar pe nimeni, dar fiecare echipa s-a întarit în aceasta pauza competitionala. Numai la Ceahlaul nu s-au facut achizitii foarte valoroase.
Marius Iordache, fundas

Chiar gasisem ceva bun, dar nu am avut întelegere de la club. Asta înseamna ca înca sunt dorit la Ceahlaul. Nu pot decât sa ma antrenez cu echipa a doua.
Narcis Raducan, mijlocas Ceahlaul