sâmbătă, 2 februarie 2008

MITITELU: "CRED IN NOUA TACTICA A LUI NAPOLI"


Finantatorul Universitatii Craiova, Adrian Mititelu, a explicat ca nu este deloc interesat de rezultatele din turneul din Antalya, apreciind decizia lui Nicolo Napoli de a schimba sistemul de joc. "E impresionant ca ruleaza tot lotul si le da sanse tuturor jucatorilor, iar pe mine nu ma intereseaza de nicio culoare ce facem acolo, sau ca n-am marcat decât un gol în doua meciuri. Important este ca jucatorii sa fie pregatiti la ora jocului. Acum se fac acumulari si în plus de asta antrenamentele fizice sunt destul de extenuante. Eu am încredere în echipa si cred în noua tactica a lui Napoli”, a afirmat Mititelu. Si Nicolo Napoli a tinut sa puncteze ca rezultatele n-au nicio importanta în Antalya, iar referitor la mutarea lui Lutu în ofensiva, italianul a afirmat ca „Hagilutu” poate evolua cu usurinta pe acest post. „Nu ma intereseaza rezultatele în niciun meci, doar modul de exprimare si cum se descurca ei în acest sistem. Deocamdata au raspuns bine la cerintele mele, vor veni si golurile, important este ca eu sa fiu multumit. Pâna acum nu am de ce sa ma plâng”, a spus Napoli, dupa meciul dintre Universitatea si Zalaegerszeg, disputat ieri si încheiat cu rezultat de egalitate, 0-0. Duminica, Stiinta întâlneste gruparea elvetiana Winterthur.