vineri, 27 martie 2009

Televiziunile online romanesti se pregatesc pentru primele transmisiuni in direct

Majoritatea televiziunilor online din Romania spun ca sunt pregatite si ca au facut investitiile necesare pentru a transmite in direct, insa in conditiile unei piete inca mici, jucatorii autohtoni sunt indecisi in ceea ce priveste rentabilitatea transmisiunilor live.
"Avem posibilitatea sa facem live in orice moment, la o calitate foarte buna. Insa nu vad motivul pentru care as consuma atatea resurse, avand in vedere ca piata televiziunilor online este inca prea mica", este de parere Sergiu Mihalcea, director executiv al EvoTV.ro.

In prezent, pe piata autohtona de televiziuni online si-au anuntat intentia de a transmite in direct BrainTV.ro si SanatateaTV.ro, acestea alaturandu-se televiziunii ArenaTV.ro, care transmite in direct unele competitii de jocuri video
si interviuri inca din 2007.

Investitia necesara in transmisiuni live se ridica la circa 100.000 euro, conform oficialilor BrainTV.ro si ArenaTV.ro.

"Din aprilie, odata cu relansarea portalului vom incepe sa transmitem si noi in direct. Dorim sa ne apropiem din ce in ce mai mult de o televiziune clasica, in acest sens urmand sa investim circa 150.000 de euro", a declarat pentru DailyBusiness Emanuel Gal, managing director al BrainTV.ro.

Acesta a precizat ca investitia se va indrepta catre crearea de emisiuni noi, grafica noua, noi echipamente
precum si crearea unei interfete mai performante si angajarea de personal.

"Pana in prezent, nu am gasit nimic interesant sa transmitem in direct. De altfel, inca ne gandim ce o sa transmitem incepand cu aprilie. Probabil va fi o emisiune interactiva, un concurs", a mai spus Gal.

SanatateaTV.ro, televiziune online axata pe emisiuni medicale ce se adreseaza persoanelor cu varste intre 20 si 50 de ani, va incepe sa transmita in direct in circa 3 luni.

"Prin transmisia in direct, dorim sa acoperim rapid evenimentele importante din sanatate
, de la transmiterea unor operatii in direct pana la evenimente medicale adresate specialistilor, conferinte, dar si diverse stiri" ,a spus pentru DailyBusiness Sorin Oprea, director marketing